Veelgestelde vragen.

Hieronder geven wij je graag een overzicht van veelgestelde vragen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Is het antwoord ontoereikend? Schrijf ons dan. 

We zullen je spoedig antwoorden.



Ik wil graag beroep doen op Dolphins On Tour maar ik wil mijn huidige schoonmaakmedewerk(st)er behouden.

Dat kan! Bij overdracht van schoonmaakovereenkomsten geldt een zogenaamde personeelsovernameplicht.

Hierbij worden diverse factoren nagekeken zoals anciënniteit op de werf enz.

Als jouw huidige schoonmaakmedewerk(st)er niet valt onder de personeelsovernameplicht dan zorgen wij er alsnog voor dat hij of zij welkom is binnen onze organisatie! Ook als jouw schoonmaakmedewerk(st)er op de loonlijst staat van jouw bedrijf, dan is het mogelijk om een transfer te regelen naar ons bedrijf. Zo ben je meteen verlost van alle administratieve rompslomp en additionele kosten en krijg je in de plaats iedere maand een factuur die je netjes kan inbrengen in de boekhouding.

Hoe snel kan Dolphins On Tour beginnen?

In de meeste gevallen mag je rekenen op een opstarttermijn van 14 kalenderdagen vanaf het moment dat de schoonmaakovereenkomsten ondertekend zijn.

Wat is de contractduur bij Dolphins On Tour?

Wij sluiten graag een jaarovereenkomst af met onze klanten met een opzegtermijn van drie maanden.

Als je écht niet tevreden zou zijn, wat we natuurlijk niet hopen, dan nemen we correcte afspraken om vroegtijdig de samenwerking stop te zetten. Maar we zullen er alles aan doen dat je graag klant blijft!

Verzorgen jullie alleen bedrijven?

Nee hoor! We doen véél meer dan alleen maar schoonmaak in bedrijven!

Dolphins On Tour maakt deel uit van Arion Facility Services. Wij verzorgen schoonmaak en facilitaire diensten in scholen, kinderdagverblijven, woonzorgcentra, ziekenhuizen, hotels, theaters, bedrijven en winkels.

Voor meer informatie sturen wij je graag door naar www.arionfacilityservices.be.

Wat als ik liever de schoonmaak laat uitvoeren vóór of na onze kantooruren?

Ook dat is mogelijk, alleen moeten we dan goede afspraken maken rond toegang tot en afsluiten van het gebouw.

Hebben jullie een kwaliteitslabel?

Jazeker! Wij zijn gecertificeerd volgens de kwaliteitsnorm ISO 9001:2015.

Als ik een offerteaanvraag verzend, zit ik dan al vast aan een contract?

De gegevens die je aan ons overmaakt worden vertrouwelijk behandeld en verwerkt in een op maat uitgewerkte offerte. De offerte is 1 maand geldig en is geheel vrijblijvend.

Als ik mijn offerte krijg, wat is dan in de prijs inbegrepen?

In onze prijs is inbegrepen : lonen, sociale lasten, schoonmaakproducten, schoonmaakmaterialen, schoonmaakmachines, representatieve werkkledij, verzekering arbeidsongevallen, verzekering BA uitbating, projectopvolging, periodieke kwaliteitscontroles en verplaatsingskosten. Onze passie en ons enthousiasme om jouw bedrijfsgebouw kwaliteitsvol schoon te houden is tevens inbegrepen in onze prijs.  

Hoe gebeurt de facturatie van jullie schoonmaakdienstverlening?

Alleen effectief gewerkte schoonmaakprestaties worden aangerekend. Je zult dus nooit teveel betalen of onrechtmatige facturen ontvangen. Daarnaast zul je aangenaam verrast zijn over de opmaak van onze facturen.

Die zijn helder en correct.